کد خبر: 1228004
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
حزب‌الله در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه، جبهه شمالی را همچنان داغ نگه داشته است و هر روز ضربات مهلکی را به اشغالگران وارد می‌کند. نیرو‌های مقاومت لبنان دیروز به سوی مرکز رادار ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا حمله راکتی انجام داد. 
جوان آنلاین: همزمان با حمله زمینی اسرائیل به رفح، حزب‌الله لبنان هم دامنه عملیات خود را علیه مراکز نظامی در سرزمین‌های اشغالی تشدید کرده است و در تازه‌ترین تحول دیروز چندین پادگان اسرائیلی هدف حملات راکتی قرار گرفت تا به اعتراف نظامیان اشغالگر نشان دهد که هیچ چیز از دید چشمان تیزبین نیرو‌های مقاومت دور نمی‌ماند. 
 
حزب‌الله در ادامه حمایت‌های خود از مردم غزه، جبهه شمالی را همچنان داغ نگه داشته است و هر روز ضربات مهلکی را به اشغالگران وارد می‌کند. نیرو‌های مقاومت لبنان دیروز به سوی مرکز رادار ارتش رژیم صهیونیستی در مزارع اشغالی شبعا حمله راکتی انجام داد. 
به گزارش المیادین، حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد تجهیزات جاسوسی سایت السمقاه در تپه‌های کفرشوبا را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم که مستقیماً به هدف اصابت کرد. مقاومت اسلامی لبنان همچنین تأکید کرد: «مجاهدین ما پس از رصد و پیگیری سربازان دشمن در سایت الرحب و در حالی که در داخل یکی از عملیات‌ها در حال حرکت بودند، آن را با سلاح‌های موشکی هدایت‌شونده هدف قرار دادند.» از سوی دیگر، تجمع سربازان صهیونیست در داخل پادگان راموت نفتلی، هم از سوی پهپاد‌های حزب‌الله مورد هدف قرار گرفت. روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز دیروز گزارش داد: «حزب‌الله عملیات ترکیبی پهپادی و موشکی به الجلیل علیا انجام داد.» در پی این حملات چندگانه، رسانه‌های اسرائیلی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند. 
حملات مداوم حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی ترس و وحشت اشغالگران را در پی داشته است و آن‌ها نسبت به توانمندی مقاومت اعتراف می‌کنند. رسانه‌های عبری‌زبان دیروز گزارش کردند سربازان ذخیره که در مرز شمالی خدمت می‌کنند می‌گویند حزب‌الله آن‌ها را به صورت شبانه روزی تحت نظر دارد. رسانه‌ها و شهروندان صهیونیست بار‌ها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی همچنان دست برتر را دارد و ارتش این رژیم در این منطقه به دام افتاده است. این درحالی است که مقامات تندرو تل‌آویو مدعی هستند که جبهه شمالی را تحت کنترل دارند و توان این را دارند که لبنان را به عصر حجر برگردانند، اما در عمل این حزب‌الله است که با حملات خود، سرزمین‌های اشغالی را متشنج کرده است تا جایی که ده‌ها هزار شهرک‌نشین از ترس موشک‌های مقاومت خانه‌های خود را ترک کرده و حاضر به بازگشت نیستند.
برچسب ها: غزه ، لبنان ، حزب الله
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار